.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل از 210 بانوي محجبه ورزشكار گيلان

همزمان با هفته تربيت بدني و دهه كرامت 210 بانوي ورزشكار و برتر در زمينه‌هاي ورزشي و اخلاقي در گيلان تجليل شدند.

به گزارش فارس از رشت، معاون توسعه ورزش بانوان اداره كل تربيت‌بدني گيلان بعد از ظهر امروز در نشست تخصصي دختران ورزشكار گيلان در سالن نامجو اين شهر اظهار داشت: نشست تخصصي دختران ورزشكار به مناسبت دهه كرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و هفته تربيت بدني برگزار و بر لزوم حفظ حجاب و عفاف در بين بانوان ورزشكار تاكيد شده است.
سهيلا ياورمسرور ادامه داد: در اين نشست بانوان ورزشكار با موضوع عفاف و حجاب آشنا مي‌شوند و به حقيقت آن پي‌ مي‌برند.
وي هفته تربيت بدني را هفته نشاط و شادابي دانست و افزود: هفته تربيت بدني تنها متعلق به نشاط و شادابي نيست بلكه بايد ورزش را جزو فعاليت‌هاي روزانه قرار دهيم.
ياورمسرور سلامتي و نشاط دختران و زنان را مهم خواند و تصريح كرد: اين نشست‌ها فرصتي مناسب براي تاكيد بر اهميت ورزش و عفاف به منظور حفظ ارزش‌هاي بانوان در جامعه است.
وي خاطرنشان كرد: دهه كرامت بهانه‌اي براي تقدير از دختران نمونه ورزشكار گيلاني است كه طبق معيار ارزشيابي انتخاب شده‌اند.
به گفته ياورمسرور هر يك از اين نفرات از 42 هيئت ورزشي فعال در بخش بانوان انتخاب و از هر هيئت نيز پنج نفر شاخص به تربيت ‌بدني معرفي شدند.
وي اضافه كرد: از هر هيئت ورزشي يك بانوي ورزشكار كه جزو برترين‌هاي آن رشته ورزشي است، تقدير شده است.
معاون توسعه ورزش بانوان اداره كل تربيت بدني گيلان نگاه اسلام به زنان و دختران را جامع و خاص دانست و اظهار داشت: توصيه اسلام به الگوبرداري و اسوه قرار دادن زنان برجسته گواه اين مطلب است.
وي با اشاره به نامگذاري روز ميلاد حضرت معصومه (س) به نام روز دختران بيان داشت: تنها نامگذاري روزي به نام دختران در سالروز ميلاد آن حضرت نمي‌تواند موثر باشد بلكه جامعه زماني بيمه مي‌شود كه بتواند افرادش را با آموزه‌هاي رفتاري و گفتاري پيشوايان ديني آشنا كند.
معاون توسعه ورزش بانوان اداره كل تربيت‌بدني گيلان اضافه كرد: به همين منظور تربيت بدني گيلان نيز به دليل اينكه قشر قابل ملاحضه‌اي از دختران و بانوان استان را زيرپوشش دارد همايش عفاف و حجاب را در اين ايام برگزار كرد تا گامي مثبت در اين راستا بردارد.
وي با اشاره به اينكه پرداختن به مقوله دختران حائز نكات فراوان و حساسيت‌هاي زيادي است، تصريح كرد: با قشري جوان و پرشور مواجه هستيم و بايد به همان ميزان نيز آمادگي برخورد با مسائل آنها را داشته باشيم.
به گفته ياورمسرور اگر جامعه‌اي بخواهد در مسير پيشرفت حركت كند بدون ترديد بايد به قشر زنان و دختران خود نگاهي حمايتي، تشويقي و اميد دهنده داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: جامعه خوب دختراني خوب تربيت مي‌كند و دختران خوب نيز جامعه خوب را مي‌سازند و اگر اين دختران با ورزش سلامت و تندرست باشند جامعه نيز تندرست است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.267 seconds.